haris katsigiannis

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στην Νομική Σχολή Αθηνών, αλλά την κέρδισε η Δημοσιογραφία, όπου σε νεαρή ηλικία παρακολούθησε σεμινάρια στο Αμερικανικό Τηλεοπτικό Δίκτυο NBC. Εχει εργαστεί στην ΕΡΤ ως παρουσιάστρια δελτίων ειδήσεων και ενημερωτικών-πολιτιστικών εκπομπών κάνοντας ταυτόχρονα την αρχισυνταξία και έχει συνεργαστεί με την εφημερίδα “Το Βήμα” και με τα περιοδικά “Ταχυδρόμος” και “Επίκαιρα”, ενώ έχει διδάξει δημοσιογραφία, για περισσότερο από 15 χρόνια, σε διάφορες σχολές. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ανταποκρίτρια σε διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα αλλά και σε διαδικτυακές εκπομπές. Πιστεύει οτι η τέχνη είναι τροφή ψυχής, και με κέφι προβάλλει τα πολιτιστικά δρώμενα κι όχι μόνο!
ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΑΙΑΝΤΙΟΑττική | Μια επίσκεψη στην Σαλαμίνα  – Μέρος 1ο
1

ΣΑΛΑΜΙΝΑ (επ.1) Μια πρώτη επίσκεψη

Για να προσεγγίσω την Σαλαμίνα πρέπει να κατέβω στο Πέραμα. Μέσα σε 45 λεπτά περίπου με κανονική κίνηση φτάνω στο πορθμείο. Το πέρασμα από το Πέραμα στα Παλούκια -το πολυσύχναστο λιμάνι της Σαλαμίνας- διαρκεί περίπου 15 λεπτά ενώ η γραμμή λειτουργεί όλο το 24ωρο.
Αττική | Το Mουσείο Aυτοκινήτου & η Σκάλα Ωρωπού
1

Αττική | Το Mουσείο Aυτοκινήτου & η Σκάλα Ωρωπού

Κι αυτή η εκδρομή μας πάει στο Ωρωπό! Αυτήν την φορά όμως πάμε για να εξερευνήσουμε το Μουσείο «Φαέθων», να ρίξουμε μια ματιά στο πώς είναι σήμερα οι Φυλακές Ωρωπού, και να χαζέψουμε το ηλιοβασίλεμα από την Σκάλα Ωρωπού. Φύγαμε!
bollywood-1-400×260-minΧορός: 5ο Φεστιβάλ Bollywood & Πολυπολιτισμικών ΧορώνScreen Shot 2017-07-04 at 18.54.57-min
0

Χορός: 5ο Φεστιβάλ Bollywood & Πολυπολιτισμικών Χορών

Το 5ο Φεστιβάλ Bollywood και Πολυπολιτισμικών Χορών έρχεται για τρεις  ημέρες «κατάδυσης» στον πολιτισμό, γεμάτες από μυστήριο, γοητεία, μουσική, χορό και απέραντη αισθητική στο ιστορικό Θέατρο Δόρα Στράτου, στο κέντρο της Αθήνας, από 7 – 9 Ιουλίου 2017.
f3Κινηματογράφος: » Ήρεμο Πάθος»
0

Κινηματογράφος: «Ηρεμο Πάθος»

Η ζωή της Αμερικανίδας ποιήτριας Έμιλι Ντίκινσον από τα σχολικά χρόνια μέχρι τη σταδιακή απόσυρσή της από τις κοινωνικές συναναστροφές και το θάνατό της χωρίς κανείς να έχει αναγνωρίσει το έργο της.